با خانواده‌ی Galaxy S4 آشنا شوید
 
تکنولوژی جدید

 35627724-Samsung-Galaxy-S4-1_610x435

 هنوز مدت زیادی از عرضه‌ی گلکسی اس ۴ نمی‌گذرد که سامسونگ چند برادر و خواهر برای آن درست کرده و تعداد خانواده‌ی گلکسی اس ۴ را به پنج رسانده است. البته این گوشی در مدت زمان کمتر از یک ماه بیشتر از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است که رکورد بزرگی است و در تاریخ هیچ گوشی چنین فروش بالایی نداشته است. برای همین سامسونگ از فرصت استفاده کرد و خانواده‌ی Galaxy S4 را گسترش داد تا برای هر سلیقه‌ای یک گلکسی اس ۴ داشته باشد.
گلکسی اس ۴ معمولی همان گوشی معروفی است که بیشتر از ۱۰ میلیون فروش کرده است. گلکسی اس ۴ گوگل، در حقیقت همان گلکسی اس ۴ معمولی است با این تفاوت که به جای نسخه‌ای از آندروید که سامسونگ روی گوشی‌هایش نصب می‌کند از آندروید اریجینال گوگل استفاده می‌کند. گلکسی اس ۴ مینی کمی از گلکسی اس۴ کوچکتر است ولی قیمتش حدوداً از نصف آن کمتر است. گلکسی اس ۴ اکتیو ضد غبار و ضد آب است. داخل آب هم می‌تواند فیلم برداری کند. گلکسی اس ۴ زوم از دوربین بسیار قوی ۱۶ مگاپیکسل با قابلیت زوم اپتیکی برخوردار است. در جدول زیر می‌توانید ریز مشخصات آن‌ّها را مشاهده کنید:

galaxy-s4
Galaxy S4
گلکسی اس ۴ همان گوشی معروفی است که با آیفون ۵ رقابت می‌کند. این گوشی به خاطر قابلیت‌هایی مثل حرکت دادن صفحه با حرکت چشم که تاکنون در هیچ مدل دیگری نبوده است یک گوشی ویژه به حساب می‌آید. البته کمی گران‌قیمت است.

Galaxy-S4
Galaxy S4 Google Edition
این گوشی از لحاظ کارایی مشابه گلکسی اس ۴ است. با این تفاوت که به جای نسخه‌ای از اندروید که رابط کاربری Touchwiz دارد و سامسونگ بر روی گوشی‌هایش نصب می‌کند، اندروید اریجینال گوگل بر روی آن نصب است. این‌گونه تجربه‌ی کار با این گوشی مثل تجربه‌ی کار با گوشی‌های نکسوز (Nexus) می‌باشد. در این گوشی بوت لودر قفل نیست. یعنی افراد متخصص می‌توانند سیستم‌عامل‌های دیگر مثل اوبونتو را بر روی این گوشی اجرا کنند.

Galaxy_S4_Nexus_face
Galaxy S4 Mini
این گوشی مشابه گلکسی اس ۳ مینی است. کمی کوچک‌تر از گلکسی اس ۴ و کمی بزرگ‌تر از گلکسی اس ۳ است. این گوشی همانند گلکسی اس ۴ بسیار قدرتمند است ولی قیمتش از نصف قیمت گلکسی اس ۴ کمتر است. بیشتر به درد افرادی می‌خورد که از لحاظ بودجه محدودیت دارند.

galaxy_s4-mini-s4-s3-mini_teaser
Galaxy S4 Active
این گوشی مناسب افرادی است که در محیط‌هایی کار می‌کنند که ممکن است گوشی‌های معمولی در آن محیط‌ها خراب شود. Galaxy S4 Active ضد آب و ضد غبار است. تا سی دقیقه می‌تواند زیر آب باشد و حتی از زیر آب فیلم‌برداری هم بکند.

Samsung_Galaxy_S4_Active_620x414
Galaxy S4 Zoom
این گوشی می‌خواهد مرز بین دوربین دیجیتال و تلفن همراه را بردارد. دوربین ۱۶ مگاپیکسل و قابلیت زوم اپتیکی تا ۱۰ برابر از قابلیت‌های مخصوص این گوشی است.

GALAXY-S4-zoom-lens-34_610x466


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:Samsung galaxy s4 , samsung galaxy s4 active , samsung , :: 18:23
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 58501
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1